Thursday, March 26, 2009
Restoran AL-Rawsha
Tempat : Al-Rawsha Restoran
Tarikh & Hari : 21/03/2009 (Sabtu Malam)
Masa : Jarum pendek kol 9 n jarum pnjg kol 12 (lu pikir la sndri) :)
Kenderaan : "Estimate"....hehehe...kurangkan kenderaan di jln raya yg mmg sesak mlm tu
Perjalanan : dr Klang ke Jln Ampang, KL
Tujuan : Meraikan besday Abah-MyQeem n da family...
___________________________________

First time la pi Al-Rawsha ni...dgr2 ceta makanan org Arab la...x tau la ikut jln mane n tembus mane...sbb mmg jd penumpang sepenuh masa...tau2 jek msk lorong, ade byk kedai2 mkn n kete bederet2...

Masa smp tu ikut je la org yg bawa msk restoran...besa la restoran arab ni...sib bek la abg hamdan pandai kecek arab...dpt la kami tempat spesel tue...kat atas lg tuk 1 fmly...wah..privacy nyer...dam cam org arab dok kat kusyen tue..hehehe...

Sonok la sambil2 melayan si maiyo' comel tu...pantang dgr lagu..nak berjoget jek dia...x lama pastu smp la mknn nyer...x tau nak order pe...tgk menu pun cam pelik2 je kan..hehee...

Nak ceta pasal mknn nyer ni..mkn nasi ade lauk aym n ade lauk daging kambing....pastu ade kuah cam kari n sayur...ade gak cam roti canai tu x ingt plak pe namenye...lg 1 humus namanye..rasa nye cam mentega kacang (kak ena suka tol)...n last skali minum teh...teh ni spesel la..sedap...
Terima kasih pada sume...:)











posted by ashiqeen @ 11:57 PM   0 comments
Wednesday, March 25, 2009
MTest... KPLI 2009
28/3/2009 = Sabtu ni kena pi ujian MTest...Kat Sek. Men. Teknik Klang... Yg ni kali ke-2 la amek MTest..adui...dh la x wat latihan lg...huhuhu...soalan byk2...kena jwb cepat2....harap2 kali ni dpt la pi ke temuduga plak...masa apply x ingt la plak rupenye pilih kursus = Pendidikan Agama Islam...wah..cam takot jek...
posted by ashiqeen @ 9:40 PM   0 comments
Tuesday, March 17, 2009
Majlis perkahwinan Kak Ita...

Tarikh : 14/3/2009 (Sabtu)
Bertolak jam : 8.00 pagi
Destinasi : Simpang 3 bagan, Batu Pahat, Johor
Kenderaan : mestilah OUR KITT yang Power!!! :)

Selamat Pengantin Baru wat kak ita & suami nye...


Sabtu lepas = 14/3/2009..... bermula la perjalanan dari btg kali, Selangor ke batu pahat, johor...untuk merai kan majlis persandingan kak ita...bertolak dlm kol 8 n msk highway...cuaca yg baik...but very de hot day (bahangnye terasa tembus cermin kete). singgah la kat hentian seremban arah selatan sbb perot dh lapa..x sempat nak minum or mkn ape2 kat umah...tp punye la rmai org...adui..tensen d wat nyer...sudah nye beli je la 4 biji pau (2 pau kari ayam & 2 pau kaya) pastu beli air kotak jek n mkn dlm kete. xpe la asal kan dpt mengalas perut yg kempis. hehehe....meneruskan perjalanan seterusnye...n kuar kat tol pagoh...pastu perjalanan ke bt pahat di teruskan lbh kurang 47 kilometer lg....akhirnye...jam 12.30 smp jugak ke simpang 3 bagan, bt pahat...


seronoknye majlis perkahwinan yg masih mengekalkan konsep gotong royong...msk lauk sndri n dpt nasi berkat bwk blk lg...smp2 jek pas jumpe kak ita terus isi perot r...nasi minyak dia sedap...dh siap mkn lepak2 smtra tggu pengantin bersanding...pas dh setel sume..dlm kol 3.30 ptg, bertolak pulang...
posted by ashiqeen @ 6:31 AM   0 comments
About Me


Name: ashiqeen
Home: Batang Kali, Selangor, Selangor, Malaysia
About Me: Berasal dari Segamat, Johor dan sekarang menetap di Batang Kali, Selangor. Bersekolah rendah & menengah di Segamat, Johor. Kemudian sambung blaja kat KYPM Kuantan. Seterusnya sambung kat UUM plak. Nak sambung lagi tapi keje dulu la...(ntah bila la nak smbg smp dpt pangkat "Doktor" nih.:))Skang ni keje mengaja budak, belia, warga emas dan sape2 la yang nak blaja ttg komputer.Emm...dah jadi 'TunanG seseorang'pada 30 Muharram yang lalu = 27/01/2009 & bakal menjadi isteri org pada hujung tahun nanti. Nantikan Hari tersebut. Moga2 sume fmly n kengkawan dapat hadir pada majlis yang akan diadakan....
See my complete profile

Previous Post
Archives
Links
Template by
Blogger Templates