Wednesday, April 29, 2009
Tentang ketawa...
Jenaka - Ketawa dalam internet + email + chatroom

1. Ketawa orang kaya: Muahahhaahaha
2. Ketawa terbahak-bahak: Hark hark hark
3. Ketawa kebaratan: Ha ha ha ha ha
4. Ketawa sambil tutup mulut: Hi hi hi hi hi
5. Ketawa berdekah-dekah: Kah kah kah kah
6. Ketawa pontianak: Kih kih kih kih
7. Ketawa eksyen: Ek ek ek ek ek
8. Gelak besar: Muahhaaaaa *ketawa jin/setan*
9. Ketawa panjang: Ha ha ha ha ha ha * ambil nafas* ha ha ha ha ha ha ha
10. Ketawa orang sakit: Kih kih kih kih kih *cough* kih kih kih kih
11. Ketawa maut: Kih kih kih kih kih kih kih kih *kiok... ... Neno, neno, neno (Bunyi ambulans)
12. Senyum: :)
13: Ketawa Double: :D
14. Sengih: :B
15. Ketawa kuat: LOL
16. Ketawa bergolek-golek: LOLROTFL
17. Ketawakan dia: He he he he he
18. Ketawa salah eja: Kekkekekekek = ek ek ek ek ek (cuma salah ejaan)
19. ketawa jimat cermat: ahakz
20. ketawa tak ikhlas: hahahaahahhaaaaaaampppppppeeeeeeeehhhhhhhh
21. hampir-hampir ketawa: heheh
22. ketawa sambil batuk: kui kui kui
23. ketawa dalam mabuk: hik hik hik
24. ketawa ngada-ngada: hek hek hek
25. ketawa berguling-guling cam tenggiling dalam piring : wakakakkakaka
26. ketawa sindir: eh heh
27. ketawa brutal: huargh huargh huargh!!!
28. ketawa sengih: ngee ngee ngee
29. Ketawa sambil lewa: kwah kwah kwaaahhhh kwahhhhh
30. ketawa perli : ahe ahe ahe ahe... .

yang mane 1 anda sering lakukan....haa...pikir2 yek...
posted by ashiqeen @ 6:42 PM   0 comments
Tuesday, April 28, 2009
Tunda lagi tarikh semakan utk interview KPLI....
* Laman Web Kementerian Pelajaran menghadapi masalah. Semakan Panggilan Temuduga bagi Kursus Perguruan Lepas Ijazah (KPLI) Ambilan Jun 2009 ditunda kepada tarikh 30 April 2009 jam 12.00 tengahari. Sebarang kesulitan amat dikesali. Untuk keterangan lanjut sila berhubung dengan Bahagian Pendidikan Guru. Harap Maklum.
posted by ashiqeen @ 10:53 PM   0 comments
Saturday, April 11, 2009
komen tentang movie "Jangan Tegur"
Semalam sempat gak tgk wayang movie ni...

Penerbit : David Teo
Pengarah : Pierre Andre
Syarikat Penerbit : Metrowealth Movies Production Sdn. Bhd.
Kategori : Filem Cereka
Bahasa : Bahasa Melayu
Genre : SeramKlasifikasi : U - Untuk tontonan umum
Tarikh Tayangan : 09 April 2009
Format : 35mm
Penulis Skrip : Pierre Andre
Lakon Layar : Pierre Andre

Senarai Pelakon:
Julia Ziegler : Natasya
Pierre Andre : Kamal
Nadia Mustafar : Baizura
Almy Nadia : Sara
Ellie Suriati : Mak Su
Azri Iskandar : Ustaz Amin
Rozita Che Wan : Doktor Lisa

SINOPSIS FILEM JANGAN TEGUR

Jangan Tegur mengisahkan Natasya (Julia Ziegler) yang telah terlibat dengan kemalangan jalan raya dan koma selama beberapa minggu. Sewaktu di dalam koma, Natasya telah bermimpi tentang seorang gadis bernama Baizura (Nadia Mustafar) yang disyaki telah hilang 2 tahun secara misteri tanpa khabar berita. Natasya sering diganggu dengan mimpi-mimpi aneh yang menceritakan akan kesengsaraan Baizura yang telah dibomoh dan sering didatangi makhluk-makhluk halus.

Tersedar dari koma, Natasya mula mengalami perkara yang sama seperti yang telah dialami oleh Baizura. Daya penglihatannya tidak membataskan dia melihat makhluk-makhluk halus itu. Ini menambahkan kerunsingan suami Natasya iaitu Kamal. Kamal (Pierre Andre) pula adalah seorang yang tidak mempercayai benda-benda khurafat ini sehinggalah dia melihatnya sendiri.
Melalui mimpi-mimpi yang dialami, Natasya mula menyiasat apakah yang telah berlaku kepada Baizura. Siasatan yang dilakukan telah menyebabkan dia sering diganggu oleh makhluk-makhluk yang menganggu Baizura seperti dalam mimpinya. Apakah yang berlaku kepada Baizura? Mengapakah Natasya dibayangi dengan kemunculan Baizura? Apakah kaitan mereka berdua? Saksikan kemunculan filem Jangan Tegur yang bakal menemui anda nanti..
Pelakon lain yang turut menjayakan filem ini adalah Almy Nadia, Ellie Suriati, Azri Iskandar, Kaza dan ramai lagi.

Komen : Ceta ni best jugak la....mmg seram...byk tekejut sbb sound effect....adui bedebar gak tgk..smp nak tido teringt plak time mayat tu tido sbelah...adui bekesan gak...
posted by ashiqeen @ 9:39 PM   0 comments
jLn2 CaRi maKan @ Time Square
Tarikh = 11/4/2009 (Sabtu)
Tempat = Time Square, KL
Tujuan = Hang Out ngan kengkawan tp rmai yg x leh join...huhu... (aku n Liza jer)

Semalam aku kuar jejalan ngan liza. Nak ceta ni psl cari tmpt mkn..ssh nye la nak cari tmpt mkn melayu n ISLAM kat Time Square ni. sume nye byk restoran "Chi" jek... n fast food. so, tepaksa la round2 mencari..
Then...jumpa la restoran Rasa Utara...perot dh lapa...tgk dari luar cam menarik jek (sbnrnye nmpk poster Nasi Briyani n Sirap Selasih) ..so kitrog pun masuk la...sbb dh lapa order la set Nasi Briyani n Rendang Daging..Sedap jugak la rasenye...kitorg tmbh kerabu mangga..pedas tuh...
Tapi xde gamba la plak nak letak sbb x bwk kamera...len kali mskkan gamba..

ini lah poster nye....


kerabu mangga...sedap n pedas!!!



posted by ashiqeen @ 8:30 PM   0 comments
PrOdUk HPA
Kepada yg berada di sekitar Batang Kali n Ulu Yam...

Kini anda boleh mendaftar sebagai AHLI HPA di Pusat Jalur Lebar Komuniti Taman Kelisa, Ulu Yam. Daftar hanya RM 30.00. Pengguna2 juga boleh membeli terus produk2 HPA di sini.
posted by ashiqeen @ 8:15 PM   0 comments
Sesape yg beminat utk beli HANDPHONE!!! @ sebarang info mengenai phone Terkini...
Kepada sesape yg beminat nak survey n beli phone baru n "LatesT"...leh la layari blog berikut :

http://apisphoneever.blogspot.com/

bley tanye terus ape2 la ngan abg apis....
posted by ashiqeen @ 7:51 PM   0 comments
About Me


Name: ashiqeen
Home: Batang Kali, Selangor, Selangor, Malaysia
About Me: Berasal dari Segamat, Johor dan sekarang menetap di Batang Kali, Selangor. Bersekolah rendah & menengah di Segamat, Johor. Kemudian sambung blaja kat KYPM Kuantan. Seterusnya sambung kat UUM plak. Nak sambung lagi tapi keje dulu la...(ntah bila la nak smbg smp dpt pangkat "Doktor" nih.:))Skang ni keje mengaja budak, belia, warga emas dan sape2 la yang nak blaja ttg komputer.Emm...dah jadi 'TunanG seseorang'pada 30 Muharram yang lalu = 27/01/2009 & bakal menjadi isteri org pada hujung tahun nanti. Nantikan Hari tersebut. Moga2 sume fmly n kengkawan dapat hadir pada majlis yang akan diadakan....
See my complete profile

Previous Post
Archives
Links
Template by
Blogger Templates